вторник, 11 юли 2017 г.

Щастие с йога и дихателни техники с Изкуството да живееш


Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в София от 7 до 9 юли, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Благодаря!

Имам желание да видя, преживея в Индия Сударшан крия, с Шри Шри Рави Шанкар, много вдъхновяващо е да чувам гласа му – мисля, че откритието му е наистина отключващо нов поглед. Радвам се, че се срещнах с Лидия и хората от курса, които имат сходни усещания с моето – искам да срещна още такива хора, които искат да се приближат до себе си и до другите чрез дишането, медитацията. Искам да мога да отговоря на въпроса: Are you happy? – с Да!", Мария Добревска

"Научих много полезни неща, освен дишането, което мисля е важно, но и много философии, които са около мен, но не си давах сметка за това. Много съм доволна и ми беше полезно.
Мисля, че ще се видим отново.", Ваня Тодорова

"Много интересно и ново преживяване. Не може да се сравни с нищо, което досега съм преживявала! Накара ме да достигна до много полезни заключения за себе си и за живота.", Миглена Петрова

"Реших да дойда на курса "Програма за щастие", за да си припомня дихателните упражнения. Имам намерението да бъда постоянен и да направя първите 40 дена домашна крия. Курсът беше лек и приятен. Чувствам се сравнително по-спокоен и уравновесен, но усещам, че имам нужда от асани и повече практика. Чувствам, че съм изгубил връзка с тялото си и искам отново да го усещам – курсът ми беше като първа стъпка в тази насока. Благодарен съм на инструкторката за грижата и вниманието.", Симеон Тотев

"Центриращ, разтоварващ и повеждащ отново по пътя над, който грее слънцето а Ти Вървейки Виждаш сянката си…", Ангел Ангелов

"Релаксиращо, успокояващо и балансиращо! Възможност да преоткриеш себе си!", Димо Памуков

Няма коментари:

Публикуване на коментар