петък, 5 май 2017 г.

Изкуството да живееш носи щастие с "Програма за щастие", Варна

Споделени впечатления на участници в курса "Програма за щастие", град Варна, 02-04.05.2017г.


"Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в град Варна от 02 до 04 май, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Невероятен курс, с удоволствие бих го повторил! Невероятни учители, много зареждащ и духовен!", Мишо

'Намерих място за близост най-подходящите хора в този момент за мене. Създадох близост по най-невероятния начин с малко думи и много тишина.", Велина

"Прекрасно преживяване, от което имах невероятна нужда! Страхотни Иван и Гюлназ!", Бойка Н.

"Благодаря Ви! Чувствам се много добре и смятам да продължа по пътеката на Изкуството да живееш.", анонимно

"Много хубав курс! Научих се да дишам, станах по спокоен. Научих се да бъда по сдържан и по добър, да притискам гнева си. Чувствам се по здравословно устроен и съм здрав !", Красимир

"Курсът "Програма за щастие" ми даде повече увереност, запознанство с нови и интересни хора и надявам се да ми се отрази добре на здравето и самочуствието!", Елена

"Много съм впечатлена от курса Програма за щастие.
За втори път съм и двата пъти ми хареса, интересно, приятно и имам намерение да присъствам на всички курсове.
Много се радвам че Ви има и съм Ви много благодарна!!!", Марияна 

Няма коментари:

Публикуване на коментар