четвъртък, 27 април 2017 г.

Духовно израстване с "Изкуството на медитацията", Стара Загора

Впечатления от курс САХАДЖ САМАДИ - ИЗКУСТВОТО НА МЕДИТАЦИЯТА  31.03-2.04.17

Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от Милена Митева донесе незабравими емоции на участниците в Стара Загора  от 31 март до 2 април, 2017 година.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Ето какво споделиха нашите участници в края на курса:

"Курс по медитация – поредният интересен курс на Art of living ! След всеки курс съм с променено съзнание за нещата , за света , за себе си ! Медитацията е пътят към щастието , към себе си .
Благодаря за личната мантра на Милена , че ми я даде.
Благодаря на Косьо , че има Art of living - България!
Благодаря на Шри Шри Рави Шанкар , че го има!
Любов и светлина!", Ели


"Благодаря за курса "Изкуството на медитацията" ! Много, много приятен курс. Накара ме да стана по-спокоен и по-осъзнат, да проумея че аз съм наблюдателят , а не случващото се около мен и да преживея това! Благодаря!", Руми

"Курсът по медитация ми хареса много. На достъпно ниво ми даде лесна техника за безусилна медитация, тъй като за първи път посещавам подобен курс. Атмосферата беше зареждаща и приятна.
Получих и нови знания за духовни практики.", Жоро

"За мен курсът по медитация бе необходимо надграждане, тъй като получих знание , което е важно за надскачане на ограничението и бариерите , които са около мен. Знанието ми даде подготовка за личното ми развитие , инструмент за ползване, методология за правилен начин на живот. Благодаря учителката и на хората , които бяха в курса!
Бе уникално преживяване!", Ники

Медитацията е дар към човечеството, с който се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Няма коментари:

Публикуване на коментар