четвъртък, 6 април 2017 г.

Заредени с емоции от курс "Програма за щастие", София

"Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в град София от 24 до 26 март, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:


"Моето преживяване от курса "Програма за щастие":
  • доближаване към Аз-а 
  • успокояване 
  • усещане за спокойствие и безусловна любов 
  • доверие към напълно непознат 
  • хармония между душата, ума и тялото.", анонимно

"Благодаря ! Благодаря за спокойствието, интересните познати и непознати емоции. 5-те принципа на АОЛ са в главата ми и се улавям че мисля за тях постоянно. Благодаря за различната гледна точка. Нещата са не винаги такива каквито са в главата ми. Харесвам лекотата в мислите си и безпричинната усмивка, с която си тръгвам. Надявам се да не изгасне този ентусиазъм в утрешния ден.", Петя, 34 г.

"Това, което разбрах правейки Сударшна Крия е че съм човек, за когото е много важен контролът (в/у сферите от живота ми) и че този контрол често ми пречи да изживея мига. Зная че когато се престраша да направя пълната Крия, ще отключа следващ етап в живота ми.", анонимно

"Научих също (усетих) че човек се чувства най-сигурен в себе си и в другите около себе си и се чувства в безопасност, когато дава любов. Когато приема човека срещу себе си вижда друга версия на себе си. И когато приема другия, приема и себе си. ( процеса Упаянам).", анонимно


Няма коментари:

Публикуване на коментар