сряда, 1 март 2017 г.

Заредени с емоции от "Програма за щастие", София


Обратна връзка от курс ПЩ, 30 септ. – 2 окт. 2016 г.

Център – Студентски град
Учител: Теодора Иванова

"Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в център за щастие, Студентски град в град София от 30 септември до 02 октомври, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш
преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Благодаря ти за хубавия курс! Лично мен ме върна назад във времето в един от прекрасните периоди, когато бях в Индия. Техниките за дишане ми подействаха изключително добре и домашната Крия си я практикувам от неделя насам -всяка вечер. Много странно, но отдавна не съм се радвала на толкова дълбок сън /имайки предвид, че те действат ободряващо и тонизиращо/, не съм предполагала, че вечер така ще ме отпускат. Напротив, даже имах обратното опасение, но сутрин ми е по - невъзможно с моето ранно ставане за училище, тъй като излизам всяка сутрин в 7:00 часа от вкъщи . :)", Мария

"Mоите впечатления от курса "Програма за щастие" са много, много положителни: забавлявах се, научих полезни неща и съвети, други знаех и обогатих, Крията обаче е най-ценното от курса за мен. Бих препоръчала курса на хората около мен, не само защото го водиш много интересно и ще им хареса, а защото Крията е нещо, което е лично и само за тях и без да го изпитат няма как да се обясни или пресъздаде. А и готвиш супер вкусно. Благодаря ти още един път, Теди!",  Ванина

"Курсът "Изкуството да живееш" беше много полезен за мен, добре структуриран и балансиран. Храната беше отлична, вкусна и полезна. Споделените житейски уроци са вече в главата ми и ме водят към нови посоки - където желая да съм по-добър, да дарявам и чуствам повече любов към хората, всичко около мен и към мен самия.

Смятам да продължа със Сударшан Крия и дихателните техники и се надявам да успея да ги вградя в дневните ми навици.

Успех и продължавай твоята мисия да даряваш доброта и Любов!", Владимир


Няма коментари:

Публикуване на коментар