сряда, 21 декември 2016 г.

Заредени с емоции от "Програма за щастие", Свиленград


Впечатления от курс Изкуството да живееш-Програма за щастие в Свиленград, 2-4.12.2016


Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Свиленград от 2 до 4 декември, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:


"Курсът "Програма за щастие", който посетих беше много ползотворен, емоционален, поучителен и полезен. Щастлива съм, че бях част от тази група. Хората, с които се запознах ми донесоха нови емоции и провокираха чувства, които подтискам или забравям, че ги имам. Благодаря на Ивка!", Анелия-30г.


"Впечатлена съм, че в нашия малък град има подобна възможност за получаване на......много! емоция, приятелство, спокойствие, знание, информация,..... Благодаря! Може би е трудно да се организира подобно нещо, но мисля, че си заслужава да видиш доволните и удовлетворени лица на всички присъстващи на курса "Програма за щастие".", Радост – 39г.


"Един от правилните избори в живота ми. Днес открехнах една врата, която оттук насетне ще се старая да поддържам отворена. Запазвам топли спомени , завързах нови приятелства и оставам с надежда за нови срещи.", Сибел – 39г.


"Впечатлението от курса "Програма за щастие" ми е положително, както и от всички участници. Аз съм в отлично настроение, благодарение на участниците и най-вече на
преподавателката. Благодаря.",  Майя – 68г.


"Интелектуална наслада. Душевен заряд. Нови теми за размисъл.",Георги – 39г.


"Какви други впечатления и усещания мога да имам, освен положителни! Беше прекрасно – Благодаря! Чувствам се щастлива и спокойна.", Антония – 24г.


"Знание, мъдрост, духовен мир и спокойствие, приятни емоции, добри хора.", Мария – 30г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар