понеделник, 18 януари 2016 г.

Незабравими емоции от"Изкуството да живееш - Програма за щастие" със Свами Джотирмая в София





От 15-ти до 17-ти януари в София фондация "Изкуството да живееш" проведе курс "Изкуството да живееш - Програма за щастие" с един от най-близките ученици на Шри Шри Рави Шанкар- Свами Джотирмая. Курсът преживяха повече от 170 човека!

Всички искаме да бъдем щастливи, но нито в училище, нито у дома ни учат как! Свами Джотирмая показа как да осъзнаем и преоткрием вътрешния източник на любов, радост, енергия, ентусиазъм, фокус, яснота и щастие. Виж какво споделиха част от участниците за курса "Изкуството да живееш":

"Не мога да си представя как съм живяла преди курса "Изкуството да живееш" , или по- скоро не искам да си спомням!!! Знам само едно, животът ми може да се раздели на две части- преди курса и след него! Това беше едно незабравимо преживяване, което не може да се опише с думи! Толкова лъчезарни, добри и мили хора, толкова безупречна организация, толкова силна енергия, толкова много усмивки и толкова много ЛЮБОВ!!! Благодаря за вълшебното изживяване!!!Аз съм по- щастлива от всякога!!!

Благодаря ви от все сърце за това главозамайващо събуждане!!!Ако не бяхте вие аз още щях да спя зимния си сън!!!!", Светослава Стойкова


" В любяща и спокойна среда аз получих знания, покой, осъзнавания, топлота, вдъхновение и любов! Благодаря на Свами Джотирмая, на организаторите, благодаря на всички участници за споделянето! Обещах си да съхраня щастието в мен и да го споделям! С усмивка!!!", Пепи Цанкова

"Преди курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие" бях щастлива , след като изкарах курса за първи път станах много , много , много щастлива . След втория път вече плача от щастие. Плача и ми е хубаво !
БЛАГОДАРЯ ВИ , прекрасни хора , че имах честта да ви срещна по пътя си.", Даниела Вълчевa

"Щастлива съм! Знам, че думите не биха могли да опишат всички преживяни емоции на курса "Изкуството да живееш", но искам да знаете, че изпитах любов, свобода, щастие, ентусиазъм и много силна благодарност! Благодаря за незабравимото изживяване и за промяната, от която се нуждаех! Благодаря Ви!", Мартина Пенева

Няма коментари:

Публикуване на коментар